Koe Banneri

Koe Banneri

keskiviikko 11. marraskuuta 2015

En ole nörtti...

Hei vaan,

Blogini aihe on vielä hieman epäselvä, mutta eiköhän tästä joku idea kehity ajanmittaan. Tällä hetkellä yritän vain keskittyä kirjoittamaan ensimäisen tekstin ja esittäytymään hieman~

Elikkäs; Hei, sinä joka todennäköisesti kuulut samaan etäkurssiin kuin minä Turun ammatti-instituutissa (koska en usko, että kukaan lukisi tätä blogia muuten). Tervetulola pieneen blogiini jota kirjoittelen todennäköisesti ainakin jouluun asti, ellen pidempäänkin.

Olen toisen vuoden datanomi opiskelija ja opiskelen siis TAI:ssa. En tiedä vielä mitä teen elämässäni, mutta varmaan ainakin puoltoista vuotta olen opiskelemassa tätä alaa, mikäli elämä suosii minua~

Vapaa-ajallani en tee pahemmin mitään muuta kuin luen mangaa, pelaan tabletilla tai muuten vain löhöilen. En siis ole kovin aktiivinen vapaa-ajan eläjä...

Se riittänee tältä erää, koska olen tylsä epänörtti ja haluan mennä takaisin vällyjen alle löhöilemään ja ihmettelemään pinterestin jännää maailmaa... 

Hei hei~

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta! Seuraavaa postausta odotellessa \o/

    VastaaPoista
  2. Aika nörttiä ajatella olevansa epänörtti ( ͡~ ͜ʖ ͡°).

    VastaaPoista
  3. Kivalta kuulostaa, odotan mielenkiinnolla seuraavaa postausta!

    VastaaPoista